Branchevertikaler, Rådgivning, ReCopy

Print- og scanningsløsninger til advokater

Valget af printer og kopimaskine afhænger af flere faktorer, herunder størrelsen af ​​advokatfirmaet, budgettet, kravene til funktionalitet og andre faktorer. Generelt set vil advokater typisk vælge en laser multifunktionsprinter der er pålidelig, hurtig og i stand til at producere professionelle kvalitetsdokumenter.

Multifunktionsprintere (MFP’ere), der kombinerer print-, kopierings-, scanning- og evt. faxfunktioner, er det mest populære, da de kan spare plads og tid.

  • Lexmark XC8160dte A4 Multifunktionsenhed til høj volumen
    Lexmark XC8160dte A4 Multifunktionsenhed til høj volumen
  • LEXMARK XC9335 A3 Farve laser MFP 35 sider i minuttet
    LEXMARK XC9335 A3 Farve laser MFP 35 sider i minuttet
  • Lexmark-XM5365-Right
    Lexmark XM5365 sort/hvid multifunktionsmaskine

Advokatfirmaer kan også vælge at bruge en kopimaskine, der er i stand til at håndtere større mængder af papir og er i stand til at folde og hæfte dokumenter.

Ud over funktionaliteten kan advokatfirmaer også overveje faktorer som driftsomkostninger, tilgængelighed af forsyninger og kundesupport, når de vælger en printer eller kopimaskine.

ReCopy – refurbishede brugte kopimaskiner

Også advokatvirksomheder vælger ReCopy. Brugte refurbishede kopimaskiner:

  • Konica Minolta Bizhub C308 - Leje uden binding kr. 800,- excl. moms
    Konica Minolta Bizhub C308 – Leje uden binding kr. 800,- excl. moms
    kr. 1.000,00 Incl. moms
  • Konica Minolta Bizhub C308 A3 Fv. kopimaskine 30s/min ReCopy kr. 15.340,- excl. moms
    Konica Minolta Bizhub C308 A3 Fv. kopimaskine 30s/min ReCopy kr. 15.340,- excl. moms
    kr. 19.175,00 Incl. moms
  • Konica Minolta Bizhub C458 ReCopy - Leje uden binding
    Konica Minolta Bizhub C458 ReCopy – Leje uden binding
    kr. 1.062,50 Incl. moms
  • Konica Minolta Bizhub C558 ReCopy kr. 23.450,- excl. moms
    Konica Minolta Bizhub C558 ReCopy kr. 23.450,- excl. moms
    kr. 29.312,50 Incl. moms

Follow me Print

I mange advokatvirksomheder er der en stor trafik af brugere og det er et generel ønske at bevare en vis grad af diskretion omkring udskrifter. Til at skabe ro omkring afhentning af udskrifter anbefaler vi at lægge en Follow Me printløsning hen over brugere og kopimaskiner. Vi har flere løsningsmuligheder. Valget afhænger af hvilket brand vi gå med og hvordan jeres IT infrastruktur er bygget op

Billede i header af Scott Graham på Unsplash

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.