Valget af printer og kopimaskine afhænger af flere faktorer, herunder størrelsen af advokatfirmaet, budgettet, kravene til funktionalitet og andre faktorer. Generelt set vil advokater typisk vælge en laser multifunktionsprinter der er pålidelig, hurtig og i stand til at producere professionelle kvalitetsdokumenter.
Multifunktionsprintere (MFP’ere), der kombinerer print-, kopierings-, scanning- og evt. faxfunktioner, er det mest populære, da de kan spare plads og tid.
Advokatfirmaer kan også vælge at bruge en kopimaskine, der er i stand til at håndtere større mængder af papir og er i stand til at folde og hæfte dokumenter.
Ud over funktionaliteten kan advokatfirmaer også overveje faktorer som driftsomkostninger, tilgængelighed af forsyninger og kundesupport, når de vælger en printer eller kopimaskine.
ReCopy – refurbishede brugte kopimaskiner
Også advokatvirksomheder vælger ReCopy. Brugte refurbishede kopimaskiner:
-
Konica Minolta Bizhub C308 – Leje uden binding kr. 800,- excl. momskr. 1.000,00 Incl. moms
-
Konica Minolta Bizhub C308 A3 Fv. kopimaskine 30s/min ReCopy kr. 15.340,- excl. momskr. 19.175,00 Incl. moms
-
Konica Minolta Bizhub C458 ReCopy – Leje uden bindingkr. 1.062,50 Incl. moms
-
Konica Minolta Bizhub C558 ReCopy kr. 23.450,- excl. momskr. 29.312,50 Incl. moms
Follow me Print
I mange advokatvirksomheder er der en stor trafik af brugere og det er et generel ønske at bevare en vis grad af diskretion omkring udskrifter. Til at skabe ro omkring afhentning af udskrifter anbefaler vi at lægge en Follow Me printløsning hen over brugere og kopimaskiner. Vi har flere løsningsmuligheder. Valget afhænger af hvilket brand vi gå med og hvordan jeres IT infrastruktur er bygget op
Billede i header af Scott Graham på Unsplash