BB Kommunikation tilbyder en løsning der håndterer udfordringerne omkring scan til Advosys og videre til “Minretssag.dk”
Løsningen tilrettes aktuelle ønsker, men kan tage udgangspunkt i nedenstående:
- Brugeren logger sig på med adgangskode
- Indscanning aktiveres fra displayet på multifunktionsmaskinen.
- Indtast sagsnummer. Herefter slås der op i sagsregistret og klientens navn returneres for kontrol.
- Filer navngives hurtigt da typiske dokumenttyper ligger i en rulleliste; Replik, Duplik, Notat etc.
- Der tilføjes sagsnummer klientnavn og evt. fritekst.
- Ønskes dokumenter skilt i flere PDF-filer kan dette forenkles ved at tilføje et skilleark med en stregkode.
- Ønskes sagen sidenummereret kan dette tilvælges efter behov.
- Dokumenterne leveres direkte til Unik Advosys OCR-behandlet i søgbart PDF format.
- Senere i forløbet, kan mange filer samles i én stor PDF, sidenummereret
- Fra samme applikation kan der ligeledes scannes til egen mail indbakke
Med denne løsning opnås:
- Filerne leveres i ensartet format med sagsnummer, klientnavn og dokumenttype hver gang
- Man undgår problemet med dokumenter der forsvinder ned i den forkerte journal, hvis man ved en fejl taster forkert sagsnummer, idet man får klientens navn op på displayet til kontrol
- GDPR Compliance, der ligger ikke filer på PC skrivebordet med personoplysninger
- Store tidsbesparelser