Dokumentscan, Dokumentworkflow

Scan til Advosys

BB Kommunikation tilbyder en løsning der håndterer udfordringerne omkring scan til Advosys og videre til “Minretssag.dk”

Løsningen tilrettes aktuelle ønsker, men kan tage udgangspunkt i nedenstående:

  • Brugeren logger sig på med adgangskode
  • Indscanning aktiveres fra displayet på multifunktionsmaskinen.
  • Indtast sagsnummer. Herefter slås der op i sagsregistret og klientens navn returneres for kontrol.
  • Filer navngives hurtigt da typiske dokumenttyper ligger i en rulleliste; Replik, Duplik, Notat etc.
  • Der tilføjes sagsnummer klientnavn og evt. fritekst.
  • Ønskes dokumenter skilt i flere PDF-filer kan dette forenkles ved at tilføje et skilleark med en stregkode.
  • Ønskes sagen sidenummereret kan dette tilvælges efter behov.
  • Dokumenterne leveres direkte til Unik Advosys OCR-behandlet i søgbart PDF format.
  • Senere i forløbet, kan mange filer samles i én stor PDF, sidenummereret
  • Fra samme applikation kan der ligeledes scannes til egen mail indbakke
Scan af bilag fra kopimaskine til Navision
Overføre bilag fra Outlook til Navision
previous arrow
next arrow

Med denne løsning opnås:

  • Filerne leveres i ensartet format med sagsnummer, klientnavn og dokumenttype hver gang
  • Man undgår problemet med dokumenter der forsvinder ned i den forkerte journal, hvis man ved en fejl taster forkert sagsnummer, idet man får klientens navn op på displayet til kontrol
  • GDPR Compliance, der ligger ikke filer på PC skrivebordet med personoplysninger
  • Store tidsbesparelser

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.