Ingen uforudsete omkostninger med en serviceaftale

Når du tegner en serviceaftale hos BB Kommunikation ApS, kan du vælge at betale et fast beløb pr. måned, kvartal eller år. Aftalen dækker eftersyn, reservedele, tilkald, kørsel, teknikerens timeløn og uforudsete reparationer, som følge af normalt brug af maskinen.

Du kan også vælge at tegne en aftale baseret på dit forbrug, hvor samtlige forbrugsstoffer er inkluderet i aftalen, og hvor du betaler for det antal print og kopier, du anvender. Det er den sikre måde at kende de løbende driftsomkostninger 100%, og det er gennem de senere år blevet meget billigt, da nye maskiner udnytter forbrugsstoffer bedre, ligesom priserne generelt er faldet.

Uanset om du vælger fast pris eller en forbrugsafhængig serviceaftale, er vores standard produkt kendetegnet ved hurtig fejlretning, hvor over 98 procent af alle nedbrud fejlmeldt om formiddagen, senest er udbedret om eftermiddagen. Fejlmeldes maskinen om eftermiddagen, er vi på pletten senest næste dags formiddag.

Vi tilpasser også gerne den enkelte serviceaftale til lige netop dine behov og krav, fælles for dem alle er vores høje faglighed.

Med en vedligeholdelsesaftale får du økonomisk overblik og sikkerhed mod uforudsete udgifter.

Er det nødvendigt med en serviceaftale?

Print, kopi og scanning af dokumenter er en vigtig del af virksomhedernes daglige drift og selv korte nedbrud kan medføre unødvendige omkostninger. Multifunktionsmaskinerne bliver stadig mere komplekse og avancerede, så her er det vigtigt med en samarbejdspartner, der altid er klar til at hjælpe.

Tal med en tekniker når du indrapporterer en fejl. Du har altid mulighed for at tale med en tekniker. Over halvdelen af alle servicekald, vi dagligt modtager, fejlrettes over telefonen – bare en af årsagerne til at vedligeholdelsesaftaler gør hverdagen nemmere.

Du behøver ikke gå på kompromis med kvaliteten af dine print, kopier eller indscannede dokumenter. Vi sørger for, at du altid får det bedste ud af din maskine, det sætter vi nemlig en ære i.