Hvilke krav har forsikringsselskaber til deres print- og scan løsning?
Kravene, som forsikringsselskaber har til deres print- og scan løsning, kan variere afhængigt af en række faktorer, herunder størrelsen af selskabet, antallet af medarbejdere, og den type dokumenter, der skal håndteres. Men her er nogle almindelige der stilles til os:
- Sikkerhed: Da forsikringsselskaber håndterer følsomme oplysninger om kunder og deres forsikringsaftaler, er sikkerhed en af de vigtigste faktorer for deres print- og scan-løsninger. Det kan kræve avanceret adgangskontrol og kryptering for at beskytte mod uautoriseret adgang eller lækager. Til det kan vi tilbyde flere print management løsninger, bl.a. Papercut og producentløsninger fra bl.a. Lexmark
- Effektivitet: Forsikringsselskaber håndterer ofte store mængder dokumenter og papirarbejde. Derfor er det vigtigt, at deres print- og scan-løsninger er effektive og pålidelige for at sikre hurtig og problemfri behandling af dokumenter. Vi tilbyder service indenfor fire og otte timer, og vi kan overholde det!
- Med vores printere og multifunktionsmaskiner fra Develop og Lexmark er vi markedsledende på printere og multifunktionsenheder til forsikringsbranchen
- Integreret teknologi: Forsikringsselskaber kan have behov for at integrere deres print- og scan-løsninger med andre systemer, såsom CRM-software eller database management systemer. Dette kan kræve specifikke teknologier og protokoller, der skal understøttes af løsningen. BB Kommunikation har stor erfaring med opsætning af bl.a. scan til hot folders mm.
- Flere enheder: Forsikringsselskaber har ofte flere afdelinger og kontorer, og de kan have brug for print- og scan-løsninger med et ensartet højt serviceniveau. BB Kommunikation prioriterer at forebygge problemer og kan derigennem sikre det høje ensartede serviceniveau.
- Skalerbarhed: Da forsikringsselskaber kan vokse og ændre sig over tid, er det vigtigt, at deres print- og scan-løsninger er fleksible og skalerbare for at kunne tilpasses til stigende eller faldende behov. Med bl.a. vores lejeløsninger kan vi fra uge til uge justere i det gældende setup.
- Support: Forsikringsselskaber kan have brug for teknisk support og service til deres print- og scan-løsninger, især hvis de bruger specialiserede eller avancerede funktioner. Derfor kræver vore kunder naturligvis en dedikeret support og løbende vedligeholdelse af løsningen.